MINA DAGAR

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Paula - 26 september 2009 21:17

Jag har som jag sagt tidigare svårt att bestämma mig för det mesta. Så är även fallet med min lilla hörna här:)


Funderade kors och tvärs innan jag började blogga hur det skulle se ut här...men nu har jag insett att jag tycker det är superkul att ändra på det mesta så det tänker jag göra med min blogg oxå.

Kanske kan vara lite spännande att titta in här och få inspiration till sin egna blogg om man är som jag och gillar färg/form och lite ombyte:)


Vem vet tillslut kanske jag hittar precis rätt...iallafall för stunden....


Godnatt Godnatt

Av Paula - 26 september 2009 17:17

....i vår trädgård. Nästa år ska det blr ännu mer smultron:) Och nu i veckan ska jag köpa hallon buskar så det blir massa hallon oxå.....MUMS


   

 



Fina men tyvärr inte så goda äpplen (tror det är vinteräpplen)...kanske kan bli ett äppelträd till med MUMSIGA äpplen.....


        

 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards