MINA DAGAR

Alla inlägg under november 2009

Av Paula - 29 november 2009 18:19

Ja man slutar aldrig förvånas då man har en liten gosa här hemma.


Lilla loppan brukar ha mkt svårt att komma till ro....överallt ALLTID.....men idag somnade hon samtidigt som papsen  var flitig damsugare på nedervåningen??? Och det ska tillägas att hon inte hade feber......fortsätt så gumsan!!


Nu drar hon i mig med napp & voffe så nu hoppas vi hon somnar gott ikväll oxå

Av Paula - 29 november 2009 18:10

Efter en tur på julskyltning i eftermiddags fick vi besök av

gammel farfar Lennart & Sonja



Cornelia visade både Madicken & Bok för gammel farfar.......

   

Av Paula - 29 november 2009 07:20


 

Ha en bra dag!!


 

Av Paula - 28 november 2009 22:05

Jag sparar alla fina inredningstidningar. Det är alltid lika kul att kolla i gamla som nya, finns alltid inspiration till nånting......

Jag har nu plockat fram mina gamla tidningar som innehåller en massa jul fint



Vi får se hur många sidor jag kikar i innan jag träffar john blund 




Godnatt



Av Paula - 28 november 2009 19:16

Efter jobbet idag tog vi en tur till IKEA.......



Så här lycklig blir man......

 

   

.....då man får ballonger på ikea,

(och eftersom favorit mormor var med fick man även springa runt med dom) 



 

....och då man får glass av mormor




TACK MORMOR

Av Paula - 28 november 2009 18:08

Gå till McDonalds i helgen!!


VÄRLDENS VIKTIGASTE

KALAS



Denna helg går 10% till bygge av Ronald McDonalds hus!!!

Kika här!!



Av Paula - 27 november 2009 19:38

Jag startade tidigt med vissa hemliga julklappar i år men just nu känner jag mig på slutspurten och inser att jag får lägga på ett kål om jag ska hinna färdigt i tid. Så ikväll blir det lite pysslande med detta......nyfikna ni blev nu va? hihi


 

Av Paula - 26 november 2009 22:13

Jag har än en gång insett att jag blir lugn av att pyssla.

Det är därför jag gillar julen. Jag erkänner att jag inte blir lika lugn av att inhandla pyssel grejjerna men när jag väl är hemma och får börja pyssla njuter jag i fulla drag!!


Ikväll har jag fått tillbaka min energi igen och är inte så pissed off som jag varit nån dag nu.....


.....så här kommer några fina snögubbar & änglar.....
 

   


   



 






  



Ovido - Quiz & Flashcards