MINA DAGAR

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Paula - 25 november 2009 20:50

Som om det inte var nog med denna skit dag!!


Patrik ringer mig på jobbet och säger att gumsan har kräkits:((


Hon trillade i förmiddags ner för soffan när jag inte såg henne, såg endast att hon slagit i pannan och hon var jätteledsen. Givetvis orolig eftersom jag inte såg hur hon föll:((( Men hon var pigg efter en stund så jag tänkte inte på det mer utan sen blev det dagis och där säger dom att hon varit lite slö och sen kräktes hon ikväll.....


Jag känner mig som världens sämsta mamma!!!

Så nu sover inte jag en blund inatt.....

Av Paula - 25 november 2009 13:27

Ja idag känner jag mig mitt emellan glad och sur men mest sur tyvärr. Usch jag avskyr dagar då man är sur och det inte går att ta på varför....??


Har iallafall inhandlat lite hyacinter som jag får pyssla med nån dag......men idag har jag konstigt nog inte lust:(((


Snart dax för jobb....då brukar den glada minen dyka upp för det mesta:))



Hoppas ni har en bättre dag än jag!!



 

Ovido - Quiz & Flashcards