MINA DAGAR

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Paula - 7 november 2009 21:44

Har ikväll tittat på gamla bilder. Jag hittade då denna bild på mig och min älskade farmor Inga som tyvärr inte lever idag men som alltid finns med oss ändå.


Så ledsen att du inte fick träffa Cornelia, men hon är världens bästa Inga efter dig..........Cornelia Inga Cortzy...


Farmor Inga  



psssst.........detta foto är taget under min galna period då jag tyckte det var ofantligt kul att ha olika peruker. Den här vita var coolast men det är tur man ändrar sig med åren:)


Puss & Kram Farmor Inga

Av Paula - 7 november 2009 19:23

Han lyckades verkligen!! Vilken författare. Jag har alltid varit totalt ointriserad av att läsa böcker. Endast några få böcker som jag läst ut och verkligen läst. Har nu sträckläst Flickan som lekte med elden på 4 DAGAR!!!!


Med blandade känslor är jag nu på sista sidorna och vill veta fortsättningen samtidigt som jag inte vill att den ska ta slut. Så ska en bra bok vara!!!!


Att jag ens tänkte tanken att läsa denna STORA (tvekade lite när jag såg den) bok är en kunds förtjänst. Hon gav mig Emma Hambergs Brunstkalender att läsa.....den tog slut med en väldig fart och det var så gutt att hamna i en annan värld i en bok!!!


Försökte först läsa första boken i millenium serien efter att ha sett första filmen men det var ju inte spännande när jag visste allt redan. Därför beslöt jag att läsa andra boken och jag kommer vara först i videobutiken den 2 december att hyra filmen!!!

Av Paula - 7 november 2009 09:27

Har iallafall varit det i 2veckor och det räcker för att man ska bli lite halvt galen i huvudet!!!


Natten började med bök vid 22 och 02 och sedan var det 04.......

Kan man gå upp kl.04.15?? Lite väl tidigt kanske men idag ångrar jag att jag inte gjorde det. Istället låg jag kvar och blev mer och mer irriterad över en dottern som bara snurrade runt i sängen till kl.06 Då var det så där lätt att somna om....plus att hon givetvis gosade ner sig upp och ner och fast limmad på mig.


Känns som man får feta tillbaka blickar igen på Zombi tiden med lite bebis!!! Vilket lätt leder till att det inte blir några fler illbattingar i detta hus....


....men man ska aldrig säga aldrig....


Nu bär det iväg till arbetet....Trevlig dag gott folk!!

Ovido - Quiz & Flashcards