MINA DAGAR

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Paula - 12 november 2009 20:57

Ska vi ha i år...



Här kommer lite bilder från 2007 då vi oxå var hos oss.....hoppas det blir lika mysigt i år....

            



Insåg även att jag var en rödhårig krull tått julen till ära...... 

 


Nedräkningen går framåt.....snart får jag ta fram mina

JUL kartonger....



Av Paula - 12 november 2009 20:50

...enkelt & gott tips för kvällen gott folk!!



Av Paula - 12 november 2009 20:44

Jag vill ha mycket snö!!!


Förra året snöade det på julafton....då var jag snabb med att dokumentera....

 





Även snabb med att dra ut familjen bland snöflingorna....

   

 
Av Paula - 12 november 2009 10:55

Vi bestämde oss i somras att till ullared ska vi åka och köpa alla julklappar och lite krims krams. Nu har vi insett att det blir en lång dag med lite mindre god mat och så barnvakt från tidig morgon till sen kväll. Och inte minst proppat med folk och trängsel. Nej nu har vi tänkt om....


Jag och kära sambon ska ta en trip utan barn till Kalmar. Shoppa loss det vi vill ha och och absolut behöver och inget extra det kan vara bra att ha. Och framför allt gå ut och äta gott!!! Ska  boka dag och barnvakt så blir det toppen!!!



Av Paula - 12 november 2009 10:13

......på mysig blogg har hamnat bland mina länkar!!!

Kika in och få massor med inspiration


Inredningsfrun


Ovido - Quiz & Flashcards