MINA DAGAR

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Paula - 16 november 2009 11:13

Än en gång blir jag rörd när jag lämnar gumsan på dagis. Av glädje!! Hon dansar idag när hon ser fröken och går rakt in och sätter sig vid samlingen. Vänder sig till flickan brevid och klappar henne på kinden.


Underbart att se att hon blir så lycklig!!!


Nu väntar "roligt" pappersarbete på mig.....


Ha en bra dag!!



Av Paula - 16 november 2009 08:52

Och lugn som en filbunke. Tur för alla inblandade att pellets maskinen ordnade till sig. Konstigt bara att man får bättre svar när man frågar här på kära bloggen än av gubben som satte in apparaten.  Svaret var luften precis som Micke sa i sin komentar...TACK.


Sambon sa när han kom hem kl.23.50 lagom sugen på att fixa med pannan -Just det! Det problemet har vi haft förrut...


Den gången minns jag väl. Vi skulle till mina föräldrar och jag fick åka själv. Jag var då som åskmolnet nere i källaren när jag kom fram. Och några goda råd om pellets hade jag inte.


Känns som man behöver ha pellets som hobby vilket blir en väldigt tråkig sådan!!


Ovido - Quiz & Flashcards