MINA DAGAR

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Paula - 9 november 2009 12:02

Så här randigt kan det bli då frisören fixar med sig själv.....

 


........men vet ni en sak???

 

.......jag är nöjd ändå.....



Ha en toppen dag!!!

....det ska jag ha....

Av Paula - 9 november 2009 08:23

Säger jag till Jenny idag som i fredags kom med denna fina present då jag trixade in en färgning innan hennes spa resa. En liten uppskattning i vardagen gör mycket....


 


En frisör lärare sa en gång till mig nåt i stil med detta

-Man får de kunder som passar en


Inser ofta att hon hade så rätt.....



Av Paula - 9 november 2009 08:06

Av en vana vaknade jag inatt kl 01.30....konstigt att huvudet blir inställt på vissa tider så snabbt. Men jag vaknade och insåg tystnaden av ett barn som sov och en sambo som inte snarkade så jag somnade om till kl. 06.30 och insåg även då att alla sov!!!!!När min lilla gumsa vaknade låg hon och pratade en stund....mamma pappa alice hörde jag i en trallande ton:) Då glömmer man snabbt alla skit nätter och gnälliga barn.


Hon sov 2.5h på dagen igår! Så hon tog igen sig rejält. Av detta konstaterar vi igen här hemma att en viktig del av hennes natt sömn är sömnen på dagen. Hon behöver sova så länge det bara går på dagen för att komma till ro på natten. Tur igen att hon inte är på dagis oftare där hon ibland får ihop 40min sömn.....på tok för lite för henne......


När man fått sova en natt som denna efter jobbiga nätter blir man som en ny människa, så underbart!! Idag ska det fixas och donas här hemma!!


Nu håller jag tummarna för fortsatt god natt sömn....


Hoppas fler mammor har fått sova gott inatt och har ny energi

Ovido - Quiz & Flashcards