MINA DAGAR

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Paula - 11 november 2009 20:49

Har idag än en gång i mitt yrke kommit fram till när jag oftast blir nöjd


När jag vågar lita på mig själv blir jag nöjd även om det skulle bli lite tokigt.......ok mest nöjd om det blir bra såklart


När det blir tokigt och jag  inte vågade blir jag tok missnöjd!!!!!


Idag har jag VÅGAT och är NÖJD!!!! Är inte min kund nöjd är jag ändå nöjd med mig själv.....


Så våga mera i livet det lönar sig!!!!




Av Paula - 11 november 2009 12:12

Eftersom jag tydligen anser mig har hur mkt tid i världen ibland har jag än en gång satt igång och tänkte hinna med en sak till. Jag har blivit fristående Mary Kay konsult......hmmm vet bara inte när i hela världen jag ska bli det på allvar?!


Jag var konsult för ungefär 5 år sedan och det rann ut i sanden då jag började på frisör skolan. Nu har jag halkat in på detta igen av först och främst en anledning Produkterna är Fantastiska!!! Den andra anledningen är att jag vill att så många som möjligt ska kunna använda dessa produkter och få samma AHA uplevelse som jag!!!


Så NU tänker jag idag börja styra upp detta på planeringslistan:)


Ha en fortsatt bra dag!!!!


Av Paula - 11 november 2009 09:08

Nu har jag en fråga!!! Är det någon som vet vad man har för utbildning på en så kallad sjukvårds rådgivning? Tror snart jag kan söka en tjänst på att ha en frisör utbilning. Jag har nog aldrig i mitt vuxna liv fått ett svar utav någon där!!!


Hade en fråga till tanten i luren

- är jag i riskgrupp då jag får astmatiska besvär vid allergi?? Tar då bricanyl.

Hon frågade om jag var konstaterad astmatiker och då undrar jag verkligen hur fan ska jag veta det? Är jag en astmatiker i risk grupp eller?? Ville ju bara ha ett svar men icke det får man inte av sjukvård och vart ska man få den då??? Hur ska vi kunna veta nåt om inte dom vet?  Nä jag litar inte på den här skiten.... HATAR denna svin skit influensan!!!


Innan jag sa tack o hej började hon rabbla tider för influensa sprutan i Nybro för det är bara att gå o ta den dom frågar inte om du är i någon riskgrupp........nä men jag frågar ju för f-n.............


Jag får SPUNK!!!!





Av Paula - 11 november 2009 08:00

Vakna sedan 05.30 efter en hel natts sömn!!! UNDERBART! Man uppskattar det lika mycket varje gång då det varit en bristvara ett tag.

Varför glömmer man uppskatta det när man fått sova ett tag?!



Gumsan är nu i full gång med att försöka få på sig sina skor.......



 

 



Barn i pyjamas är väl ändå det sötaste!!!!!

.......ja mössan bidrar en hel del den oxå:) nice kombi....


Ovido - Quiz & Flashcards