MINA DAGAR

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Paula - 15 november 2009 21:41

Är bara förnamnet på vad jag förmodligen kommer bli imorgon.


Kvällen började bra med fräch dusch med inpackning och hela kittet....fortsatte med god smörgås....sen....


.....rassel. Vad var det?? Ner i källaren och möts av dimma från pannrummet. NEJ skit apa pann pellets jä-el bråkar nu igen!!! Patrik på bio så jag får ringa stackars svärfar denna sköna söndagskväll. Så imorgon bitti möts vi av godmorgon kyla och utan varmvatten igen. Och även en härlig godmorgon frisyr då jag efter förfärligt illa luktande rök får ställa mig i duchen igen.....


Jag har onda aningar om att jag kommer få tvätta om all tvätt som hänger i tvättstugan imorgon oxå.....fast mest synd blir det nog för min stackars sambo isåfall!!!!Ska försöka bearbeta detta.


JA pannan är nysotad så felet vet vi inte.....trodde inte det heller din skit pellets. Hoppas du känner att du fått all skit i världen nu.


Har en stor nackdel till med denna skit pellets....Ett evigt bärande av säckar...jag vet man kan fylla ett förråd men jag vill inte vakna av kyla pga av stopp i rör, slut på pellets What ever.......



Inser nu att jag redan är GALEN

Ska försöka somna lugn o harmonisk ikväll

Av Paula - 15 november 2009 17:25

...får vänta lite till har jag idag insett. Eller åtminståne tills jag vant mig vid tanken att jag ska köpa och lägga undan. Nä jag vill köpa och ge bort eller använda direkt!! Har aldrig gillat att vänta på någonting.....


Men imorgon handlar jag nog första till Cornelia så den inte försvinner......hmmm och hoppas jag kan vänta till jul. Annars får det bli en november present vilket kanske inte är dumt i detta trista pisspotta väder!!!



Ovido - Quiz & Flashcards