MINA DAGAR

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Paula - 26 november 2009 22:13

Jag har än en gång insett att jag blir lugn av att pyssla.

Det är därför jag gillar julen. Jag erkänner att jag inte blir lika lugn av att inhandla pyssel grejjerna men när jag väl är hemma och får börja pyssla njuter jag i fulla drag!!


Ikväll har jag fått tillbaka min energi igen och är inte så pissed off som jag varit nån dag nu.....


.....så här kommer några fina snögubbar & änglar.....
 

   


   



 






  



Av Paula - 26 november 2009 19:07

Man får verkligen passa på när man får gosa med sin lilla älskling......

 


Tittar på Astrid Lindgrens jul

Jag satt efter en stund och snyfftade till Kajsa Kavat. Sån kärlek när hon säger till sin mormor som är på väg till sjukhuset....Jag kan sälja karamellerna vettja, bara du är här hos mig!!

Jag har sagt det förrut men jag säger det igen:



TACK ASTRID!!!

Du har gjort fantastiska barnfilmer......som passar både stora & små!!!




Av Paula - 26 november 2009 08:02

Cornelia har sovit bra inatt vi har tittat till henne varannan timma men idag blir det vila här hemma med pappsen.


Vi är super nöjda med dagiset Cornelia går på men just nu är jag ledsen.


Cornelia är alltid glad får man höra på dagis....är hon ledsen har hon trillat eller någon tagit nåt för henne. Igår hade hon varit ledsen från o till i 2h!!! Ringer man inte då? Så nu vet vi nog nu varför hon kräktes.


Hon åt lunch hemma kl.11.30

Mellenmål= "lite" pizza vilket förmodligen är en tugga sen upptäcker hon att det inte föll henne i smak så då fick hon en clementin!! Och hur mätt blir man på det???

Hon vräkte i sig mat när hon kom hem kl.17.30 Inte likt lilla gumsan

Så förmodligen fick magen en chock:(((


Idag känner jag mig väldigt ledsen och olustig för det är precis detta jag som mamma är orolig för när jag lämnar mitt barn till någon annnan....

Att hon inte blir förstådd....hon var ledsen för hon var hungrig:(((( Hade dom ringt mig hade jag förmodligen kunnat tala om det för dom.....för jag frågar ALLTID hur mkt hon ätit....


Ovido - Quiz & Flashcards