MINA DAGAR

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Paula - 10 november 2009 21:31

Himmel vad trevligt att ni är så många under en dag som besöker mig!!!!

Jag som tycker jag mest dravlar runt, men Thats Me har jag ju kommit fram till. Jag kanske är lite spännande trots allt;)


Har även tänkt tanken att jag dravlar runt på mitt jobb och en del vet att jag ibland undrar varför människor kommer till min lilla salong. Men idag är en bra dag med en bra jobb vecka så då vet jag ju varför:)


Kan omöjligt fokusera på en sak när det finns så mkt att prata om och göra i livet. Den som hänger på imån får se om fröken Paula är så otroligt positiv till tillvaron imorgon.....


Säger nu Godnatt gott folk och hoppas det blir en skön sådan!!!

Av Paula - 10 november 2009 20:20

Skriv gärna i min lilla gästbok som jag skaffat här brevid;) Ni kanske är "hemliga" bloggare som jag inte hittat än......

Av Paula - 10 november 2009 20:03

Att det kan vara så rogivande att bara slå sig ner här och sitta här i timmar. Jag tänker bestämma att det är ok.....iallafall lika ok som att glo på en onödig tv som visar onödiga program så det så.


Vad gör jag framför denna burk??

  • Kikar alltid in här först och ser om ni varit här:)
  • Kikar in hos mina favorit bloggare såklart!!
  • kikar in på olika webb butiker
  • facebook alltid lika trevligt
  • fixar med mina foton
  • glömmer trots sist nämnda bort att äta!!!

Listan kan bli lång.....


Samtidigt lyssnar jag givetvis på spotify........I LOVE!!!!!

Just nu är det Peter Jöbacks ljuva stämma - Viskar en bön från hans julskiva.......kanske blir det snö och vinter lite snabbare då.


Dags för kvälls macka & te MUMS fillibubba

psssssst.....gör likadant vet ja!!

Av Paula - 10 november 2009 17:28

Nyss hemkomna från arbete och dagis....

Ätit lite gott....

Såklart blev det lite tv mys efter detta........idag Lotta på Bråkmakargatan....


   


Inte ofta vi kommer hem samtidigt....MYSIGT!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards