MINA DAGAR

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Gott GottiGottGott

Av Paula - 3 februari 2010 08:21

 

Igår var jag trött som en kratta, tyvärr kan jag säga det samma idag.

Men dessa goda pepparkakor lyckades jag få till.


Nu har ja haft sömn brist för länge igen så inatt när gumsan och sambo sov låg jag trots extra hjälp ändå vaken efter att blivit väckt av SNARK pelle 3 gånger. Så inatt får det bli extra hjälp + öronproppar!


Idag blir det inte mycket utöver det som måste göras kan jag lova.



KRAMELIKRAM

 
 
Ingen bild

Maria och liv

3 februari 2010 19:59

Om det inte vore för snarkplåster så skulle jag lätt knuffa ner John på golvet ibland!

 
Ingen bild

Paula

3 februari 2010 21:55

Just det!! Dom har han haft förut när det varit snark period. TACK! Hade glömt dom. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 15 februari 2010 08:00

Har inte bloggat här så länge och inte haft någon blogg tidigare. Därför hade jag ingen aning om vilken sorts blogg jag ville ha. Nu när jag bloggat ett tag tror jag att jag vet. Jag ÄLSKAR att fota och i min blogg vill jag därför ha mycket foton. ...

Av Paula - 14 februari 2010 18:02

  Vårt lilla hjärta med grädde på kjolen, undra varför?     Lite fin uppvaktning vi fått på Alla Hjärtans Dag       Stumpan har även fått en fin liten mumin klänning & bok utav farmor & farfar   Och så lite hjärtan som al...

Av Paula - 13 februari 2010 21:54

I kväll satte jag igång med något jag klurat på ett tag. Och det var super roligt!!!! Har alltid älskat att skriva och gillat fin gammal skrivstil. Så direkt fram med pensel & färg när gumsan somnat och så här blev det......   Nu börjar bordet bli...

Av Paula - 13 februari 2010 09:12

Vackra vita blommor gör gott......        

Av Paula - 12 februari 2010 11:37


Igår när jag diskade mina nya fina inköp insåg jag efter en stund att hade vi bara haft vackra ting som dessa att diska hade jag till och med kunnat uppskatta om diskstället var fullt oftare........               .......därför blir ...

Ovido - Quiz & Flashcards