MINA DAGAR

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Paula - 3 februari 2010 12:10

Betyder inte detsamma nu som innan lilla Cornelia fanns i våra liv.


Innan jag fick barn tänkte jag att barn ska lära sig att äta det mesta och grönsaker är mycket viktigt. Och välling på natten fanns inte på kartan.

Dessa punkter ändrade vår stumpa fett på kan man lugnt säga. Idag just nu när vi har ätit är jag ÖVERLYCKLIG för hon ätit mitt potatismos.

Wow.....vet ni hur jag lyckades??! Hon fick äta med visparna. Ni vet som när man vispat grädde;) Tur man är lite kreativ och inte principfast. Hon får äta hur hon vill bara hon äter. Och inatt sov hon utan välling för igår åt hon bra hela dagen. Så "enkelt" är det nog.

Av Paula - 3 februari 2010 08:21

 

Igår var jag trött som en kratta, tyvärr kan jag säga det samma idag.

Men dessa goda pepparkakor lyckades jag få till.


Nu har ja haft sömn brist för länge igen så inatt när gumsan och sambo sov låg jag trots extra hjälp ändå vaken efter att blivit väckt av SNARK pelle 3 gånger. Så inatt får det bli extra hjälp + öronproppar!


Idag blir det inte mycket utöver det som måste göras kan jag lova.



KRAMELIKRAM

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards