MINA DAGAR

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Paula - 4 februari 2010 12:34

Nu har jag äntligen tagit ett beslut. Ja som vanligt blir det väldigt nära det jag tänkte först men jag hör ju till de som måste vända upp och ner på ALLA tänkbara andra möjligheter.......ramar?? lika, olika? Canvas?.....


Men nu har samlingen, inhandlandet och målande påbörjats.....

  ......som vanligt inte säker på hur mycket de ska målas......    

ÄLSKAR dom redan utan foton

 

Har testat med lite pappersblad men konstaterade att när jag väl har det som ska hänga på väggen hemma ser jag nog hur de ska hänga.....


Åhhh vad jag älskar att vara i letar tagen!!!!

Så nu ser jag RAMAR överallt


Av Paula - 4 februari 2010 08:36

Sju sovarna i familjen har vi här.....

  Mina älsklingar sov och snarkade i kapp medans jag knatade ner till soffan inatt för att få lite sömn. Fick gå upp och väck dom kl. 07


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards