MINA DAGAR

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Paula - 3 november 2009 19:59

Fin text som når fram till mitt hjärta idag....


Du är allt jag nånsin önskat

Du är allt jag nånsin drömt

Du är är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt

Du är den som får mig hoppas

Du är den som får mig le

All min kärlek får du bära hela livet vill jag ge...


Och när som klockorna har stannat och när tiden tycks stå still och man inte vågar säga det man längst i hjärtat vill

Då ska vi ta varandras händer då ska vi minnas denna dag och förstå vad som än händer är det alltid du och jag.....



Av Paula - 3 november 2009 19:23

Med jul musik gör jag idag tack vare en bloggare som gav en mycket bra anledning....måste ju börja med en spotify playlist med bara JUL MUSIK!!!


Psssst...kanske kommer snö imån och då får man smyglyssna lite...

Av Paula - 3 november 2009 18:34

...unnade jag mig idag.


En Azalea behöver man ALLTID!!!

   




Denna fina burk behövde "stackars" jag köpa för att inte min dotter ska äta upp mina kryddor som kanel, kardemumma och buljong....

 


Tur man hittar lite anledningar till att behöva shoppa lite ibland...


Av Paula - 3 november 2009 12:52

Idag går många tankar till Elton och hans familj då han idag ska begravas. Kan inte i närheten känna vad dom känner nu men jag vet så mycket som att jag inte vill att någon ska behöva uppleva detta. Det är och kommer alltid vara obegripligt att det ska kunna bli så här. Vart finns meningen?? Gör så ont i mitt hjärta....


Vila i frid lille Elton


Tänd ett ljus här för Elton


Ovido - Quiz & Flashcards