MINA DAGAR

Alla inlägg under november 2009

Av Paula - 23 november 2009 07:39

Kan du tänka dig att jag sitter här ensam på morgonkvisten. Min stora älskling har åkt till jobbet och lilla älskling sover!!

Ja, hon stökade runt mellan kl. 04-05 så det är klart hon är trött...


Idag är jag lika pyssel sugen som igår. Insåg att jag faktiskt fick börja med lite små pyssel så jag kikade runt i 2 av mina jul kartonger igår kväll.

Konstigt att man glömmer vissa saker från år till år......


 


Av Paula - 22 november 2009 19:36

Hittade denna fantastiska låt idag dock i jobbigt och ledsamt sammanhang men den är så underbart VACKER!!!

 LYSSNA HÄR!




Av Paula - 22 november 2009 18:10

Detta uttryck är såå sant!!


Dagen med en sjukling här hemma tar på humöret. Var även frustrerad över att morgondagen inte alls blir som jag tänkt. En liten nackdel med eget företag är väl just detta när barnen blir sjuka.


Jag kände vid 16.30 att nu får jag ta tag i min sura min så jag åkte helt enkelt till ICA kvantum och trots att det mest inhandlades mat så kom jag hem efter 1h och var på strålande humör igen.Man kan alltså shoppa sig glad på ICA.....




Snöbollar kan man inte få för många utav i juletid så dessa fick följa med hem....






  

Glögg kopparna

åkte fram och dessa godingar fick jag njuta av då jag kom hem......

Av Paula - 22 november 2009 13:37

Jag tog idag tag i våra fönster, ok några av dom.


Jag sänkte kraven på hur perfekt putsade fönster ser ut och började putsa med underbara  FÖNSTER PUTS.

När jag var färdig insåg jag än en gång att det blir en viss skillnad när man tittar genom ett fönster som inte är putsat på jag vet inte hur länge. Så nu tänker jag som alltid då jag har putsat nån ruta göra detta lite oftare.......hoppas jag:)



  

Av Paula - 22 november 2009 11:03


...kunde ju inte låta bli att börja lite nånstans så det fick bli här!!!


Hoppas min nya jul outfit här passar er lika bra som mig


pssst....om texten syns dåligt så säg gärna till;)


 


  


  


     




Av Paula - 22 november 2009 07:39

Min lediga dag SÖNDAG. Hela familjen hemma hela dagen .


Men idag får vi tyvärr hålla oss inomhus. Min lilla sötis vaknade med feber. Vi gick ner i morse och tände ljus, satte igång bullerbyn sen blev det att mysa ner oss i soffan.....


     

             

   


Nästa vecka blir det en massa JUL bilder!!! Trodde ni väl inte??!

Av Paula - 22 november 2009 07:19

Japp då var det dax igår kväll igen. Rassel i skorsten eller nåt sen rök i källare och kallt på morgonkvist....nej då jag är INTE irriterad alls.

Av Paula - 21 november 2009 19:39

Cornelia ville ju givetvis oxå dammsuga idag!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards