MINA DAGAR

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Paula - 10 september 2009 19:47

Har lagt till en länk här på min sida som får mig och många andra att fälla tårar och hoppas hoppas och åter hoppas. 

TÄNKER minst en gång om dagen på lilla Elton och hans familj!


Av Paula - 10 september 2009 19:25

Nu är det dags för en allvarlig diskussion här: nämligen komunens ekonomi!! Hallå!! Jag kom själv fram till att snart är det nog dags att kalla in LYXFÄLLAN. Vart läggs pengarna när barn får dricka ur gamla plastmuggar som sparas ngn vecka och sen oroar vi oss för den där j-vla svininfluensan nej tack säger jag! Det är väl ingen vuxen som skulle acceptera detta..eller?? Accepterar vi för mkt i detta samhälle? Jag tror tyvärr att det ibland är så.

Först och främst ska man vara så rädd om sitt jobb...men ska man inte må bra? Är det inte det som är det viktigaste med LIVET? Det är lättare att beklaga sig än att ta tag i saken...nej faktiskt inte, jag vet och lovar att det tar mer energi av en människa att beklaga sig än att göra nåt åt saken och släppa det.


Ger en guldstjärna till min kunds insatts idag och hoppas verkligen att den goda gärningen uppskattas...annars får det bli fler såna här upprörda inlägg från mig!!



Av Paula - 10 september 2009 11:35

Japp riktigt gott faktiskt...har inte prioriterat maten idag utan tog mig en QP och det går faktiskt ibland. Så nu sitter jag här framför datorn o äter...hmmm rvå saker samtidigt vilket man ibland kanske inte borde. Men när man som mamma får den där lilla tiden över vill man ju hinna så mkt som möjligt...fast sån har jag nog alltid varit och egentligen hade jag nog ännu mer att stirra runt med förrut nu vill man ju träffa lilla guldkimpen när man jobbat.


Nu ska jag åka och träffa mina trevliga kunder och utbyta lite tankar där. Fantastiskt med mitt jobb egentligen! Gör för det mesta människor glada och får verkligen lära känna många människor:) Det är faktiskt inte bara håret det handlar om hos frissan;)


KRAM nu är jag mätt!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards