MINA DAGAR

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Upprörd!

Av Paula - 10 september 2009 19:25

Nu är det dags för en allvarlig diskussion här: nämligen komunens ekonomi!! Hallå!! Jag kom själv fram till att snart är det nog dags att kalla in LYXFÄLLAN. Vart läggs pengarna när barn får dricka ur gamla plastmuggar som sparas ngn vecka och sen oroar vi oss för den där j-vla svininfluensan nej tack säger jag! Det är väl ingen vuxen som skulle acceptera detta..eller?? Accepterar vi för mkt i detta samhälle? Jag tror tyvärr att det ibland är så.

Först och främst ska man vara så rädd om sitt jobb...men ska man inte må bra? Är det inte det som är det viktigaste med LIVET? Det är lättare att beklaga sig än att ta tag i saken...nej faktiskt inte, jag vet och lovar att det tar mer energi av en människa att beklaga sig än att göra nåt åt saken och släppa det.


Ger en guldstjärna till min kunds insatts idag och hoppas verkligen att den goda gärningen uppskattas...annars får det bli fler såna här upprörda inlägg från mig!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 15 februari 2010 08:00

Har inte bloggat här så länge och inte haft någon blogg tidigare. Därför hade jag ingen aning om vilken sorts blogg jag ville ha. Nu när jag bloggat ett tag tror jag att jag vet. Jag ÄLSKAR att fota och i min blogg vill jag därför ha mycket foton. ...

Av Paula - 14 februari 2010 18:02

  Vårt lilla hjärta med grädde på kjolen, undra varför?     Lite fin uppvaktning vi fått på Alla Hjärtans Dag       Stumpan har även fått en fin liten mumin klänning & bok utav farmor & farfar   Och så lite hjärtan som al...

Av Paula - 13 februari 2010 21:54

I kväll satte jag igång med något jag klurat på ett tag. Och det var super roligt!!!! Har alltid älskat att skriva och gillat fin gammal skrivstil. Så direkt fram med pensel & färg när gumsan somnat och så här blev det......   Nu börjar bordet bli...

Av Paula - 13 februari 2010 09:12

Vackra vita blommor gör gott......        

Av Paula - 12 februari 2010 11:37


Igår när jag diskade mina nya fina inköp insåg jag efter en stund att hade vi bara haft vackra ting som dessa att diska hade jag till och med kunnat uppskatta om diskstället var fullt oftare........               .......därför blir ...

Ovido - Quiz & Flashcards