MINA DAGAR

Alla inlägg under september 2009

Av Paula - 24 september 2009 08:09

Idag tänkte jag ge Fröken gruvhagen en GULDSTJÄRNA! Du är en pärla då du alltid sätter pricken på orden:)

Du skrev i början av ditt bloggande att du ville skriva tänkvärda ord och det är precis vad du gör...keep going bruden.

 


Själv har jag nog inte hittat röda tråden i min blogg...men jag fotar gärna så just nu blir det en massa bilder att NJUTA av om man tittar in här! Hoppas jag blir inspirerad och lär mig tänkvärda ord av Fröken Gruvhagen:)


Kram till alla som kikar in hos mig!

 

 

 

Av Paula - 23 september 2009 13:12

Jag har idag tagit mysiga bilder på Cornelia som jag skulle lagt in här idag. Men jag sitter nu med tårar som rinner och klump i halsen och är så besviken på livet!


Lilla Elton med familj får kämpa så och när de nyss fått upp hoppet så faller det längre och längre ner. Varför?? Vad är det för mening med detta lidande? Ingen människa ska behöv utstå detta. Alla mina tankar går till familjen idag och hoppas det är Elton vi får se pigg och glad på foto snart!!




Av Paula - 23 september 2009 08:47

         

    


 

 

   


Duktiga fotografen är Ted och bilderna är tagna vid rismåla...

Tack igen Ted:)

Av Paula - 18 september 2009 22:17


....om inte alldeles alldeles underbar!

 

 

Balen 2009


     


 

 

 



Av Paula - 18 september 2009 21:03

Detta med fredag är underligt...själv jobbar jag varje lördag och ändå är det nåt lugnt över fredagar.

Ikväll är jag själv hemma (cornelia sover sött) vilket jag är varannan då Patrik jobbar. Inte så dumt alls att ha sin egna fredag kväll:)


Ikväll har jag i och för sig gjort lite tråkigt pappers arbete men det är skönt att göra ifred och precis hur länge man vill. 


Har insett att pappers arbete är det enda negativa med mitt jobb!! Har många gånger haft tvivel om jag verkligen klarar yrket som frisör. Kännt att jag inte kunnat tillräckligt bra och oroat mig för om kunder varit nöjda eller ej. Inte riktigt fattat att en kund kommer tillbaka till mig för att jag faktiskt gör ett bra jobb. Själv skulle jag aldrig gå tillbaka till en frisör om jag ständigt blev missnöjd..såklart!


Osäker blir jag ibland och kommer bli flera gånger men jag försöker då ta det som en lärdom, vilket det ALLTID är! Jag skulle inte bli bättre om jag aldrig gjorde fel. Vet oftast precis vad jag gjort för fel när det blir fel och det ser jag som en tillgång:) Ok, har jag klippt för kort finns inte den andra chansen men oftast går det att rätta till och det bästa är att jag faktiskt är en bra människa iallafall:)


Kunde tyvärr inte säga detta för två år sedan men nu kan jag:

Jag ÄLSKAR mitt jobb!!

 

 

 

 

 

Av Paula - 17 september 2009 20:54

Jag längtar minsann till lite kyligare höst NU.....

Vill väldigt gärna börja använda mina senaste fina inköp:)


 


ÄLSKAR mössor trots mitt yrke...


   






 

 

 

 

Dessa försvinner dock med kylan....

 

    




Av Paula - 17 september 2009 18:46

Ikväll går många många TANKAR till lille Elton och hans familj. Jag HOPPAS så innerligt att de fått ett bra besked idag och att de får vara tillsammans hela familjen.

Av Paula - 16 september 2009 10:00

En god natts sömn efter sömnlös vecka ger en obeskrivbar energi...jippi:) Ska försöka att inte göra slut på den innan lunch. Hade haft ett tipp topp hem om man var så här pigg jämt...men det är klart har man inte sovit dåligt och varit seg har man ju inget att jämföra med...


Solen skiner alldeles UNDERBART idag vilket gör att man bara älskar hösten!!


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards