MINA DAGAR

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Paula - 8 oktober 2009 13:44

Sambon är hemma och en treo på det så är man på topp!!


Min syster yster kom med denna fina lampskärm till mig häromdagen...

(Då kan man ju inte sitta här och sura)

 


Har lagt in fler bilder här:

http://www.styleroom.se/users/SjabbigtBlevShabby


Finns på länken Bilder på vårt hem...är inte haj på detta med länkar än;)



Kram Kram

Av Paula - 8 oktober 2009 10:29

...som ska innebära att HELA familjen är ledig!! Detta är som vanligt för mkt begärt. Sambon ska iväg en sväng som vanligt, åker 9.30-12.30 och jag får som vanligt gå runt med ett barn hängande vid mina ben:) Hur kan man inte se när man jobbat 50h på en vecka?? Idag är en skit dag än så länge...


Nu slog hon en vålt från soffan......



Ovido - Quiz & Flashcards