MINA DAGAR

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Paula - 25 oktober 2009 19:21

När jag flera gånger idag tänkt på Elton och hans familj gråter jag och hjärtat värker. En mamma, en pappa och en storebror har en obeskrivlig saknad i sin familj som man inte vill att någon ska behöva känna.


Eltons kamp har fått mig att tänka till många gånger när jag blivit irriterad på min dotter. För oftast är jag stressad och inte förstår vad det är hon vill förmedla eller göra i vissa situationer. Kan jag då, så ger jag  henne den tiden då jag inser att man ska ta vara på den och inte ta den för givet. Det är inte mkt barn begär av en utan kanske de 5 minuter extra som göra att dom blir förstådda.


Tror och hoppas att många med mig känner så och tar hand om varandra....




Ljus jag tänder i framtiden kommer påminna mig om

Elton och hans familj

http://jenni80bloggsida.se

Av Paula - 25 oktober 2009 18:39

 I Tveksamhetens Tid med Lisa Ekdahl


Nu i tveksamhetens tid

Här i frågornas land

Ber jag dig komma hit

Får jag hålla din hand?

Får jag luta min panna mot ditt trygga bröst?

Vågar jag be dig att stanna?

Får jag höra din röst.......


Säger bara LYSSNA LYSSNA hon är underbar!!



Ovido - Quiz & Flashcards