MINA DAGAR

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Paula - 10 oktober 2009 22:08

Japp nu få det bli korta rader här sen bums i säng.


Dagen har varit häktisk...hmm brukar den ju vara. Ska börja från början av historien. Häromdagen köpte jag äntligen en ny toa sits som min sambo idag skulle montera.

Detta var givetvis inte nån standard och vår stol är gammal så den stackars sitsen fick sig en känga av en aggresiv sambo och vips var både sits och sambo ute ur huset. När jag ringer är han på obs och köper en ny...lätt monterad!!! Han är galen...men nu sitter den nya sitsen fast utan bråk:) Puss älskling!!


Forsättningen med denna förbaskade sits var att jag idag fick köpa färg och börja måla badrummet...hmm den vita sitsen var vitare än väggarna och det går INTE!! Så imån ska jag måla ett lager till så blir det fin fint...


Slutsatsen blir som vanligt att det inte blir som man tänkt sig men bra ändå:)


GODNATT

Av Paula - 10 oktober 2009 07:22

Konstigt det där med MORGON. När man får sova utan att väckas av väcka klockan då vaknar man tidigare ändå. Detta gäller ju även barn har vi märkt. Uppe med tuppen denna lördag oxå. Men mysa i soffan med en varm o go gumsa när det fortfarande är mörkt på morgonkvisten är inte så dumt det heller:)   


Innan jag fick barn var de en som sa till mig att den kärleken du får av ett barn är obeskrivlig. Det fattade jag inte då men NU gör jag det!

             

Ovido - Quiz & Flashcards