MINA DAGAR

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Paula - 13 oktober 2009 22:20

...på min sak. Jag skulle absolut inte ta nåt vaccin mot svininfluensan!! Just nu sitter jag och tror att jag ska dö imån av andnöd och får nog låsa in min dotter så hon inte drabbas av detta. Och detta bara för jag för en gång skull kollar nyheterna. Ska helt enkelt inte kolla på tv jag blir ju totalt skitnojjig.


För mkt information så jag litar inte på detta...ska inte hämta mer information för då blir jag tokig!!


Nej jag ska inte vaccinera mig, håller på min första känsla!

Av Paula - 13 oktober 2009 21:13

Så här underbart fint var det häromdagen....

     



...och idag fick vi pälsa på oss extra när vi skulle ut i kylan...

 


Det är det som är HÖST. Och jag älskar det!!!


KRAM från oss!!

Ovido - Quiz & Flashcards