MINA DAGAR

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Paula - 14 oktober 2009 12:23

 

Höst kläder tycker jag är absoluta favoriten i garderoben.


Min sambo kom igår fram till att det inte är ofta man ser någon med likadana kläder.

Och har man likadana tröjor reflekterar man kanske inte över att det är samma tröja pågrund av vad man har till...därför finns det ju hur mkt kläder som helst att bli inspirerade av:)


KRAMELIKRAM

Av Paula - 14 oktober 2009 08:07

Idag tackar jag det undermedvetna och magkänslor som finns hos oss människor.


Skulle idag 05.00 åkt till stora Stockholm och gått färgkurs vilket jag såg fram emot. Men något gjorde att jag sköt upp bokning av resan och tillslut fanns det ingen flyg biljett till mig. vaknade i morse och var mycket tacksam  över detta då min kära dotter hållt mig vaken inatt mellan ca 00.30-02.30 . Hade jag åkt på kursen hade jag varit som en trasa och säkert inte fått ut det jag velat. Kursen får vänta...


Tack för hjälpen helt enkelt


Ovido - Quiz & Flashcards