MINA DAGAR

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Paula - 12 oktober 2009 21:10

Jag måste ju oxå komentera dessa lyxfruar, det är ju det som är meningen.


Jag kan tycka att Anna Anka uttrycker sig helt galet jämt då hon utalar sig om kvinnors utseende och förhållandet till sin kropp, sin man osv. Men tänker jag till en gång till efter att jag tyckt att hon inte är klok så har hon en liten aning poäng nånstans bakom sina dumma komentarer...dock inte många och långt ifrån alla men några.


Men jag är glad att jag inte har så mkt pengar att jag glömmer värdet i människor för det har hon verkligen tappat!! Tragiskt!!


Jag är även glad att min sambo älskar mig lika mkt även att jag tar av mig smink och tar på mig mysbrallorna när jag kommer hem. Det är det som gör mig till den lyxfru jag är:)





Ovido - Quiz & Flashcards