MINA DAGAR

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Paula - 3 december 2009 19:39

Just nu uppskattas vaggvisor vid läggdags för gumsan vilket jag längtat efter!!


Här kommer favoriten John Blund jag övar på......



-Titta kom o titta, kom sätt dig här omkring.

Det dröjer säkert ännu en stund innnan sömnen kommer m John Blund.

Han vill visa oss någonting.


- Sedan, genast sedan när sagan tagit slut så lovar vi att sova så sött efter dagen är man ganska trött. Men först ta John Blund m oss ut.


-Läggdags, det är läggdags för klockan slagit sju. Vi träffas säkert åter en dag då vi roar oss igen ett slag, sov så gott! God natt med dig nu.



....blir just nu när jag är nybörjare lite nynnande och fel ordning

Men innan jag fick barn var det nån som sa " det spelar ingen roll hur du sjunger utan att du sjunger för ditt lilla barn"

Mkt klokt, funkar än så länge iallafall......

Av Paula - 3 december 2009 07:37

Nu är vi på rätt spår.

Frostigt på morgon kvisten som det ska vara i december. Ok jag hade inte blivit ledsen om det dinglade ner lite snö men man får vara glad för det man får......




Hoppas ni får en bra torsdag!

 

Ovido - Quiz & Flashcards