MINA DAGAR

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Paula - 7 december 2009 12:52

....men tråkigt. Har färgat mig själv de senast månaderna och ja just det klippt det lite här o där.......hmm så nu börjar mitt kära hår behöva lite expert hjälp


Tur att inte alla tycker att det är tråkigt o endast nödvändigt att gå till frissan för då skulle jag ha nada att göra.


-så snabbt som möjligt ska det gå och jaja det blir bra, det är inte så noga med mig;)


Undrar om alla frisörer tänker så eller är det bara jag som är rastlös och kanske egentligen behöver sätta mig ner en stund? 



 

Av Paula - 7 december 2009 12:27

Japp det var jag verkligen i år. Började med vissa hemliga julklappar redan i oktober. Men det finns nog redan bestämt i förväg att Paula hon ska vara i sista minuten och vara lite små nervös för att hinna till allt vad det nu är.

Nu sitter jag här och nervigt hoppas på att klapparna kommer fram till jul.


Så nu mina kära vänner har jag bestämt att jag ska fortsätta som jag alltid gjort, helt enkelt vara i sista minuten för det verkar ju som det är ett av mina kall.......det ordnar sig....för det gör ju alltid det!!


Lovar att berätta fortsättningen när den nu kommer.........

Ovido - Quiz & Flashcards