MINA DAGAR

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Paula - 27 december 2009 19:34

Det är viktigt i livet. Nöjd ska man vara med det man har men ibland är det härligt att sväva bort i tankarna. Hade jag som i drömmarna för tillfället fått ta ett beslut och varit oberoende av pengar så hade jag lätt kunnat säga bye bye Nybban, Båstad här kommer vi!!!


Kolla själva på HEMNET Båstad,malen villa 15 000 000KR


Vilket hus!! Att det ens är möjligt??! Kollar jag vidare i skåne känner jag att jag nog hamnat i fel del av detta land. Mmmm fantastiskt!!


Vad drömmer ni om??

Av Paula - 27 december 2009 12:29

Bakmaskinen höll måttet!!


Degen höll sig i bunken

 

Och siraps rutorna blev goda

 


Siraps rutor

5dl mjölk

100g smör

1dl ljussirap

50g jäst

ca 1kg vetemjöl special m fullkorn




 

Min lilla hjälpreda höll sig mesta delen vid sin nya spis


Av Paula - 27 december 2009 09:02

Några av våra fina julklappar vi fått i år var dessa

    



    

Ovido - Quiz & Flashcards