MINA DAGAR

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Paula - 14 december 2009 21:47

Vilka fantastiska människor det finns!! Sam & Stina är några utav de svenska hjältar som blivit uppskattade ikväll.


Tänk så många ensamma människor det finns som behöver någon som visar att de bryr sig. Julen är tyvärr inte den bästa tiden för alla, man saknar ofta någon som borde varit med. Många barn och även vuxna far illa.


Jag jobbade för några år sedan på kvantum och tyckte det var helt befängt att ha öppet på julafton, men sedan slog det mig att det kan faktiskt vara viktigt för andra. Inte bara för handlandet utan det sociala.


Träffade idag en läkare som säkert kan sin sak men bemötte mig fel.

Jag grät och kände ingen förståelse för min oro.

 

Två hjältar var tack o lov med

Den ena min underbara dotter på ett och ett halvt år som såg att mamma var ledsen och kramade om mig.

Den andra en underbar sköterska som klappade mig o sa att Ni kan inte göra mer än ni gör. Ni är fantastiska föräldrar!

 

Att våga visa att man bryr sig är en dyrbar egenskap!!!

Alla träffar hjältar som förgyller dagen och borde visas uppskattning


Ovido - Quiz & Flashcards