MINA DAGAR

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Paula - 8 december 2009 15:40

Jo då för en liten stund tyckte jag att det var lyx att sitta i väntrummet på folktandvården och läsa en tidning och omvärlden var inte nära mig. Jag bara satt där avslappnad och läste veckorevyn.......


Men sen var det plötsligt min tur. Vibbarna av damen som hämtade mig var inte på topp.....ibland önskar jag att jag inte kände sånt innan men det är väl bestämt att det ska vara så och ofta är det en bra förmåga.

Men nästa gång jag ska till tandläkaren så lovar jag er att jag frågar om det är tandläkaren jag hade sist för då kan dom byta direkt.


Insåg tyvärr igen att vissa människor hamnar helt fel, och jag är glad att jag inte träffade henne för något år sedan för då hade jag inte vågat ta tag i henne så hon slutade gräva sönder mitt stackars tandkött och sagt "är det för mycket begärt att vara lite mer försiktig när man märker att det gör ONT"

 

Har gjort den fantastiska upptäckt att man faktiskt kan säga ifrån när man inte tycker man behandlas ok!! Så visste ni inte det så prova.

Hoppas min kära dotter kommer på det tidigare än jag gjorde.


Har inte kännt obehag tidigare. Men i fortsättningen kommer det INTE vara avkopling att vänta på tandläkaren. Undra hur många fler hon har gett tandläkar skräck? Hon borde inte få ha barn patienter och inte andra heller för den delen.



  

Ovido - Quiz & Flashcards