MINA DAGAR

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Paula - 5 december 2009 19:34

Är vad jag varit idag!!

Somnade runt 00.30.....vaknade 02.30 av en liten buse som envisades med att vara vaken till kl.04.00

Zzzzzzzz.........sen var det upp och iväg till jobbet ojoj vilka små grisögon jag hade, kundena blev trots detta fina.

Äntligen är det kväll och Cornelia sover.....hua det blir nog godnatt tidigt ikväll.


Jag har gjort egen risgrynsgröt idag.....MUMS inte tokigt alls.

Jag har ju även fått nån bak nojja så alldeles precis nyss tog jag ut hembakat vörtbröd ur ugnen........hoppas det smakar lika gott som det doftar!!



 

Av Paula - 5 december 2009 00:01

....om fötter o ögon sitter jag här 00.00 och tackar dessa underbara kvinnor för att vi kommit på en av de bästa sakerna i mitt lilla liv.....JUNTA


 

Jag älskar er kära vänner och önskar jag kunde varit med er fram till morgonkulan i handemåla. Men jag hoppas ni sköter er uppgift bra så kommer jag härnest och ska försöka att skapa mindre rubriker;)


GODNATT


psssst...........sorry Elin pelin för jag missade fota den goda maten,

men den är dokumenterad med en tio poängare i lilla boken

Ovido - Quiz & Flashcards