MINA DAGAR

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Paula - 31 december 2009 17:09

....för Nyårsafton 2009


 


Hoppas ni alla får en trevlig afton så ses vi nästa år!!

Av Paula - 31 december 2009 15:02

Ja vad ska man säga om året som gått. Jag kan nog bara hoppas att 2010 kommer vara bättre på de flesta plan. Och det måste betyda nånting  att jag hela tiden skriver 2008, 2009 kan vi nu lägga bakom oss.


  • Året började med mycket sjukhus besök med vår lilla gumsa, Lund-Kalmar-Lund osv
  • Min syster o hennes sambo delade på sig på våren efter många års kärlek
  • Svärmor opererades för cancer, cancern förlorade tack o lov
  • Mina föräldrar skiljer sig på höten
  • Gumsan tillbaka på sjukhus i November

Har givetvis funnts fina stunder detta år men tyvärr drar dessa händelser ner det mesta så nästa år hoppas jag kunna skriva en positiv lista över 2010


GOTT NYTT ÅR




Av Paula - 31 december 2009 14:35

Det var den tiden man fick sova inatt. Och då menar jag inte sova ifred alla dessa timmar. Nej utan med en super snuffsig gumsa som låg på mig och knappt fick luft då hon envisades med att nappen skulle hon ju ha trots allt. Hon vaknade alltså 22 och somnade inte om förrens kl.02.30.....det var nyårsaftons början. Jag är redan helt slut!

Ovido - Quiz & Flashcards