MINA DAGAR

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Paula - 26 december 2009 19:14

Har idag använt förra årets julklapp för första gången. Har undrat vad den skulle vara bra för. Nu vet jag!!


Tack svärmor för lökhackaren den kommer jag nu börja använda flitigare.

Av Paula - 26 december 2009 15:29

Natten var något bättre, men fick trängas på soffan efter kl.01.....fattar nada men det är nog inte meningen att man ska fatta de små alltid.


Är iallafall glad att det blev en kväll framför tv och tidigt Godnatt för idag är jag bakis utan rolig fest. För att få lite ny energi begav jag mig idag ut på rea.

För första gången gick jag i min lilla värld på rean  och  var inte ett dugg berörd av allt folk. Himmel jag var ju helt själv utan barn, kan man vara stressad då?? Fantastiskt energi givande!!


Här kommer lite av mina inköp:

 

   Krans och super fin stolsdyna


  Fina muffins formar från indiska

Ovido - Quiz & Flashcards