MINA DAGAR

Alla inlägg under december 2009

Av Paula - 2 december 2009 14:24

Det var ingen influensa som drabbat mig.....tur, tur

Efter 2 dagars däckande börjar jag komma på topp igen


Fick boka om mina kunder idag då jag i förmiddags knappt kunde stå på benen. Nackdelen med mitt arbete då stackars kunden får vänta på ny tid och stackars jag får trolla med ny tid. Men, men sjuk vill ju ingen va så jag tar mitt ansvar och stannar hemma och frisknar till annars kanske fler bli sjuka och jag blir sjukare och då fler drabbade.


Det var en töntig light sjukdom men ack vad ynklig man blir då temperaturen stiger aningens........



Hoppas ni är friska & krya!!


 


Av Paula - 2 december 2009 14:17

Är mycket viktigt med traditioner tycker jag!

Och en av de självklara jultraditionerna är ju såklart Alladin & Paradis


Gå in och rösta på din goda favorit HÄR!!

För tänk om du ett år öppnar asken och den godaste biten inte bara är tagen av någon släkting utan platsen i asken är tagen av en annan godbit:((


En av mina favorit är GRÄDDNOUGAT.......tusan att man inte fick rösta på fler!!

Av Paula - 1 december 2009 18:31

.....ska jag bjuda er på!!


Tänkte ju visa vårt nypyntade och städade advents hem men det finns en liten busunge här hemma som förrutom målar med kritan på bordet ÄLSLKAR att röra runt i vårt vardagsrum......inte konstigt att hon blir trött......


 


Bjuder bara på den lilla bilden så får ni kika på större om ni törs;))


Nu ska sjuklingen bädda ner sig och hoppas hon mår bättre imån

Har förresten precis insett vad som är bland det värsta när man har feber...

Att sätta sig på en ISKALL toalett stol:((



 




Av Paula - 1 december 2009 17:52

......är borta dansar råttorna på bordet.....


 

Eftersom inte mamma är piggelin idag får jag sysselsätta mig själv ansåg stumpan......klart det vita bordet behövde en julpyntning......


Av Paula - 1 december 2009 13:21

Ja så känner jag mig idag:((

Totalt slö!!

Jag som ville baka och dona idag på vår lediga dag....


Det blir aldrig som man tänkt sig:((



Krya på dig Paula!!

Säger jag till mig själv och hoppas på det bästa!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards