MINA DAGAR

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Paula - 6 januari 2010 15:08

Jag kan lätt få lite dåligt samvete för att jag inte går ut och tar vara på snön. Men de få ånger jag försökt har definitivt inte uppskattats av den lilla i huset som alltid brukar vilja gå ut.


Men jag kikade ut och tog lite vackra bilder på den gnistrande snön......
 

 


   


 

Av Paula - 6 januari 2010 13:26

Ja denna sömn kan knappast bli sämre. Igår hade vi goda vänner här och gumsan somnade tillslut efter lite protest, hon ville ju såklart vara med och umgås länge. Tur var väl att det inte blev senare än 23.30 vi somnade för kl.3.30 var det dax för Cornelia att vara pigg. Det positiva var att hon inte var ledsen endast klar vaken.


Hon har förrut sovit dåligt då hon sovit för lite på dagen men nu börjar jag undra om det tvärvänt. Så idag provar vi liten kort skönhets sömn på dagen för det kan ju knappast bli mer vaket på natten.


En utväg till finns att prova. Ta bort sidan på spjälis?? Då kanske hon inte vaknar och är orolig i sin säng. Kan ju vara att hon tror det är morgon när vi tar upp henne? Eller så går hon raka vägen upp och börjar leka mitt i natten? Ja vi får väl se hur detta tar sig. Hon är ju inte dummare än att hon fattar att från denna säng kommer jag inte själv om jag hamnar där. Så logiken säger ju att barn borde hata denna säng?

Ovido - Quiz & Flashcards