MINA DAGAR

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Paula - 30 januari 2010 21:40

I eftermiddags lämnade vi gummsan till mormor där hon ska premiär sova inatt.

Vi har just kommit hem från bio som vi inte varit på 2år, inte dumt alls!

Snabba Cash blev det, med stora förväntningar på snyggingen Kinnaman!! MEN nu vet jag att det inte är Kinnaman som är den ÄKTA snyggingen utan det är Frank Wagner!!

Sicken tur min lilla gangster sambo vann över Kinnaman denna gång;)


Men nu till hemkomsten efter bion.

Alldeles tyst som det brukar på kvällen när hon somnat men man känner i atmosfären att hon inte är hemma. Nu hade jag gärna gått upp till lilla älsklingen som för den delen lärt sig säga LOVE YOU av mormor idag och gett henne en puss där hon snosar. Har alltså konstaterat att det är skönt att åka iväg en sväng utan henne men faktum är att hon tillhör vår familj och utan henne skulle det vara så tomt.


Därför skänker jag massor med tankar till alla som förlorat någon nära och kära. STYRKEKRAMAR



Godnatt & Sov Gott

Ovido - Quiz & Flashcards