MINA DAGAR

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Paula - 10 januari 2010 10:12

När den är som allra bäst......


 

            


  


  


  


Söndagen började perfekt. Utvilad efter att fått sovit. Idag uppskattar jag nästan skit nätterna för energin som jag får när jag väl får sova är underbar. Detta säger jag ju såklart endast då jag är pigg.


Gumsan och jag var till o med ute och handlade kl.08 Då slog det mig igen att det är då man ska handla, hem och äta god frukost sen om man vill ha ännu mer energi ska man ta en promenix. Har dock en seg sambo som man får bearbeta en lång stund så den sist nämda  sprack eftersom vi var och handlade.


Det är nåt speciellt lugn över söndags morgon och det älskar jag, inte behöva dra iväg och bara få dona hemma.

Så det är precis vad jag ska göra HELA dagen.


Hoppas ni oxå får en bra söndag!!




pssst....sambon dök precis upp och sa

Har du foto på ägg o leverpastej?! Vem kollar på sånt?

Han har fortfarande inte hajjat detta med bloggande.......tur ni har det;)

      

  

             


  

  


Ovido - Quiz & Flashcards