MINA DAGAR

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Paula - 18 januari 2010 13:14


    


Har idag inhandlat dessa vackra ting

Av Paula - 18 januari 2010 08:44

Nej vi ska inte ha fler bebisar här hemma.

Men jag trodde bara det var bebisar man åkte bil med på nätterna när de ska somna inte barn på 2år?!


Igår tappade jag tålamodet, tog bilen kl.22.30 och bums så sov hon. SKRUTT vad jag är trött på denna sömn. När blir det nån ordning på den igen? Kanske när hon fyller 12 nej just det då vänder det igen. Hon kommer ALDRIG sova:( Mammsen ska nog vara trött som en trasa.


Det har ju blivit bättre men man ser det inte när man är i det trötta zombi stadiet. Jag vet inte nu i efterhand inte hur man redde ut första halvåret med lilla bebis. Hittade igår antecknigar om vår sömn när hon var 3 månder. BRA natt sov jag 2h i sträck!! Hua inte konstigt man mådde lite konstigt, tur jag inte minns de sämre nätterna.


Människan fungerar helt enkelt inte riktigt som den ska om sömn och mat kronglar



KRAMELIKRAM

Ovido - Quiz & Flashcards