MINA DAGAR

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Paula - 14 januari 2010 21:56

Såg just reklamen för Johan Falk - Vapenbröder.

Ja vad ska man säga Frank Wagner, Joel Kinnaman what ever stackars karl vad snygg han är!!


Har kommit fram till varför min sambo aldrig blir klippt (trots mitt yrke) och varför jag älskar när han är skägig.......men det är tur han inte är bland så farliga gangsters.


psssst.......jag tror jag är förlåten av kära sambon

Av Paula - 14 januari 2010 21:49

     

Bilder från i somras på lilla GOSA


Av Paula - 14 januari 2010 09:28

Ja det är jag och det kommer nog alltid vara så. Hittar ni fusket i mitt vardagsrum?


Listerna blir snart vita allihop, kom ju ett skåp som skulle målas som var mycket roligare;)


Hoppas Ni får en toppen dag!

KRAMELIKRAM

Av Paula - 14 januari 2010 09:23

 


 


 


 


Varför har jag inte målat detta skåp VITT tidigare??

Som vanligt är jag rädd att det ska bli för mkt vitt.

Är nu ett steg ännu närmre det kan INTE bli för mkt vitt!!

Min själ blir lugnare varje gång jag tagit fram vit färg och pensel.

Ovido - Quiz & Flashcards