MINA DAGAR

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Paula - 20 januari 2010 21:31

Eller rättare sagt tur att inte min sambo har tillgång till min kära blogg.

Han hade i så fall just nu lagt ut bilder på en överfull diskho och skrivit så här ser det ut egentligen;) haha... den tänker jag inte bjuda er på.

Men skämt och sido är det tur att den inte är riktigt så här full ofta, man kan ju knappt äta.

Men nu brummar diskmaskinen för jag som är räddaren i nöden här hemma susade förbi kvantum och köpte nya diskpluttar. Ok jag slirade med cykeln lite lagom irriterad över slask o blask på vög hem från jobbet.

Jag vill än en gång ha VÅR.

Av Paula - 20 januari 2010 12:06

Hörde just Lille prins Eltons låt Lilla barn med Sarek.

Har tänkt mycket på dig och din familj då vi haft sömnlösa nätter här hemma.


Lilla knodd jag är trött men lycklig ändå ibland frestar barn gråt o nätterna på

och somliga dagar kan va upp o ner men glömms bort när du sen mot mig ler......


Önskar att du fick vara här och le mot dina fina föräldrar.


 

Lyssna här och skänk en tanke du med!

Av Paula - 20 januari 2010 07:22

Japp inatt har jag drömt. Och vet ni vad det betyder?? Jag har sovit, sambo har sovit och gumsan har sovit HELA natten.

Vaknade kl 05.30 av stumpan som stod vid grinden och undrade vart vi höll hus. Vi gick ner och gjorde välling och somnade om till kl.07

Så den jobbiga eftermiddagen o kvällen igår är som bortblåst med vinden.


Nu är en ny utvilad dag.

Dagens plan ser ut så här:

Dusch o bad

Besöka Malin och lilla Enya

Dagis och jobb


Hoppas Ni är utvilade och får en bra dag!!!



Ovido - Quiz & Flashcards