MINA DAGAR

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Paula - 21 januari 2010 17:41

Idag har jag haft stor rensning och städning på min salong.

Efteråt åkte kära kameran fram för lite fina foto.


   Välkommen in..........  

 

 

 

 


 


 

Denna lilla ängel har jag fått av en av mina fina kunder.

Den vakar nu över min salong

Av Paula - 21 januari 2010 08:41

Eftersom jag nu sovit två nätter har jag full pott energi!!! Därför kära Ni ska jag givetvis göra nåt jag tycker är roligt......renovera.


Men denna gång i liten skala

Detta söta skåp har varit farmors.

Eftersom hon älskade att måla blått så är det givetvis färgen. Och eftersom jag älskar vitt blir det nu VITT.

Jag vet att farmor bli glad att skåpet kommer till användning och hon är alla gånger med när jag målar

Ovido - Quiz & Flashcards