MINA DAGAR

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Paula - 8 januari 2010 20:35

Fin Finare Finast....

 


 


Kära sambon fyllde år igår och en av presenterna var denna sötnos,

mest uppskattad av lilla mig.

Så nu är jag tacksam över alla tips för att den ska överleva hemma hos oss. Givetvis tips på hur den ska överleva men även vad den inte överlever av.


Hoppas lilla bebis blomman jag hittade i ett litet hörn kommer bli lika bullig och fin som resten av kompisarna

Av Paula - 8 januari 2010 20:14

Jag ÄLSKAR Lets Dance!! Har verkligen längtat efter starten igen.

Det är fantastiskt att se hur de lyckas lära sig dansa så fint. Och såklart kika på alla fina kläder & hår.


Trodde absolut inte att min lilla skrutta skulle låta mig se premiären men 1h efter tandbortstning precis kl.20.00 snosade hon in.


Tack gummsan fortsätt så hela natten så är mammsen ett härligt energi knippe imorgon istället för zombi.....Zzzzzzz


Ovido - Quiz & Flashcards