MINA DAGAR

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Sova

Av Paula - 4 januari 2010 08:47

Eftersom mina dagar och nätter nu kretsar runt sömn så känns det som det enda jag kan dela med mig av här just nu.


Inatt har vi varit vakna mellan 02-05 vi somnade tillslut i soffan nere.


Jag har därför nu bestämt att det blir inga fler partyn för hela denna familj på väldigt länge. Gumsans rutiner har varit helt tokiga sedan innan jul när vi var på sjukhus, sen fortsatte jul o nyår. Ska det bli så här efteråt är det inte värt det.


Min personliga åsikt är att Anna Wahlgren är näst intill barnmisshandlare. Vi skulle aldrig följa hennes "metod" men vissa saker har hon en liten poäng i och det är rutiner. Vi har nog inte trott vi haft så mycket av den varan men det har nog fallit sig naturligt att det varit så.


Positiv blogg får vänta tills jag får ork och blir positiv igen.

 
 
Jenny

Jenny

4 januari 2010 16:21

Jag håller tummarna för en bättre natt...

Kram!

http://jennymelin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulrika

4 januari 2010 19:52

Jag håller med dig, skulle heller aldrig använda Anna Wahlgren metoden men du har rätt i att rutiner seplar en stor roll. Hera har definitivt kommit ur sina under alla helger och nu har kampen börjat för att försöka få tillbaka dom. Hoppas verkligen du får sova inatt!
Kram

 
Ingen bild

Paula

4 januari 2010 19:57

Tack Jenny för samtalet i morse!
Så rätt Ulrika! Det är verkligen så, nu börjar kampen igen och det känns som när hon var bebis på väg mot nya rutiner stup i kvarten.....hua.
Kram på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 15 februari 2010 08:00

Har inte bloggat här så länge och inte haft någon blogg tidigare. Därför hade jag ingen aning om vilken sorts blogg jag ville ha. Nu när jag bloggat ett tag tror jag att jag vet. Jag ÄLSKAR att fota och i min blogg vill jag därför ha mycket foton. ...

Av Paula - 14 februari 2010 18:02

  Vårt lilla hjärta med grädde på kjolen, undra varför?     Lite fin uppvaktning vi fått på Alla Hjärtans Dag       Stumpan har även fått en fin liten mumin klänning & bok utav farmor & farfar   Och så lite hjärtan som al...

Av Paula - 13 februari 2010 21:54

I kväll satte jag igång med något jag klurat på ett tag. Och det var super roligt!!!! Har alltid älskat att skriva och gillat fin gammal skrivstil. Så direkt fram med pensel & färg när gumsan somnat och så här blev det......   Nu börjar bordet bli...

Av Paula - 13 februari 2010 09:12

Vackra vita blommor gör gott......        

Av Paula - 12 februari 2010 11:37


Igår när jag diskade mina nya fina inköp insåg jag efter en stund att hade vi bara haft vackra ting som dessa att diska hade jag till och med kunnat uppskatta om diskstället var fullt oftare........               .......därför blir ...

Ovido - Quiz & Flashcards