MINA DAGAR

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Vitt!

Av Paula - 5 januari 2010 07:18

Idag fick vi sova till 5.50 Snacka man är utvilad efter 1månads sömnbrist.


Cornelia satte sig och mös framför sin älskade bullerbyn. Detta innebar ju givetvis att jag drog fram vit färg och pensel och påbörjade operation VITT vardagsrum.........


 


     


 

Listerna och valvet ska målas flera gånger men bord och stolar blir nog  shabby chic ett tag iallafall.

Jag tror oftast när jag börjar måla att det ska bli helt vitt

men eftersom jag har en viss förkärlek till fransk inredning så stannar det oftast vid grundmålning.


Fler som ofta fastnar där kanske?


psssssst..........tavlan har jag målat själv  och älskar den

 
 
Levidag

Levidag

5 januari 2010 07:33

Hej!
Ville bara säga att din tavla är verkligen jättefin.

http://Levidag.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

LP

5 januari 2010 07:53

Att du var, är duktig har jag förstått men vilken tavla!!!! =)

 
Ingen bild

Paula

5 januari 2010 10:47

Tack snälla ni!

 
Ingen bild

Åsa Ek

5 januari 2010 11:42

Vad duktig du är!! Jättefin tavla!!

 
Ingen bild

Niklas

5 januari 2010 13:08

Jag tror dock nog att bordet och stolarna skulle bli super snygga i helt vitt.. Men du gjorde helt klart rätt att ta steget att måla dem! =)

 
Erik o Ellens mamma

Erik o Ellens mamma

5 januari 2010 14:37

Hej gumsan! Härligt, det låter som att du har lite mer energi idag? Jag blir glad när du är glad!
Kram!

http://gruvhagen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 15 februari 2010 08:00

Har inte bloggat här så länge och inte haft någon blogg tidigare. Därför hade jag ingen aning om vilken sorts blogg jag ville ha. Nu när jag bloggat ett tag tror jag att jag vet. Jag ÄLSKAR att fota och i min blogg vill jag därför ha mycket foton. ...

Av Paula - 14 februari 2010 18:02

  Vårt lilla hjärta med grädde på kjolen, undra varför?     Lite fin uppvaktning vi fått på Alla Hjärtans Dag       Stumpan har även fått en fin liten mumin klänning & bok utav farmor & farfar   Och så lite hjärtan som al...

Av Paula - 13 februari 2010 21:54

I kväll satte jag igång med något jag klurat på ett tag. Och det var super roligt!!!! Har alltid älskat att skriva och gillat fin gammal skrivstil. Så direkt fram med pensel & färg när gumsan somnat och så här blev det......   Nu börjar bordet bli...

Av Paula - 13 februari 2010 09:12

Vackra vita blommor gör gott......        

Av Paula - 12 februari 2010 11:37


Igår när jag diskade mina nya fina inköp insåg jag efter en stund att hade vi bara haft vackra ting som dessa att diska hade jag till och med kunnat uppskatta om diskstället var fullt oftare........               .......därför blir ...

Ovido - Quiz & Flashcards